img

تقویت پایه شیمی و موفقیت در کنکور با شرکت در کلاس آنلاین شیمی آموزشگاه شیمیا

شیمی را باید از پایه قوی کرد

پایه شیمی برای قبولی در امتحانات نهایی و موفقیت در کنکور بسیار مهم است. به همین جهت شما می توانید در یک کلاس آنلاین شیمی استاندارد و سطح بالا در همان دوران مدرسه خود شرکت کنید. شرکت در این کلاس ها، باعث می شود تا در کنار کتاب شیمی دهم یا شیمی یازدهم خود، نکات کنکوری را فرابگیرید. نکاتی که به شما کمک می کند تا با یک تیر دو نشان را بزنید. هم خود را برای کسب نمره بالا در مدرسه آماده کنید و هم در کنکور سراسری پیش روی خود، درصد بالایی از شیمی بزنید. توجه داشته باشید که شیمی، یکی از درس های کاربردی است که می تواند حسابی برای شما در کنکور، رتبه ساز باشد. پس بهتر است به منظور قوی تر شدن پایه خود در یک کلاس آنلاین شیمی شرکت کنید. کلاس هایی که هم می توانید درس های شیمی دهم، یازدهم و شیمی دوازدهم را به طور کامل خواهید خواند و هم موضوعات آن ها را مفهومی مطالعه خواهید کرد. 

 

کلاس آنلاین شیمی

اهمیت بالای کلاس های پایه شیمی دهم و یازدهم

شیمی برای بسیاری از افراد، از درس های سخت و دشوار به شمار می آید. کلاس آنلاین شیمی توسط اساتید مجرب و کارکشته می تواند این درس به ظاهر سخت را برای هر دانش آموزی، تبدیل به آب خوردن کند. شما می توانید هم در کلاس های حضوری شیمی و هم در کلاس های آنلاین شرکت کنید. در کلاس های آنلاین هم به بهترین و موثرترین روش های ممکن، شما می توانید تجربه یک کلاس آنلاین شیمی را با دو هدف پیش رو داشته باشید. چون امکان دارد که درس شیمی شما نهایی باشد. بنابراین کلاس های مدرسه شما ممکن است چندان برای شما کارایی نداشته باشند و نتوانید با استفاده از همان کلاس ها، نمره قبولی را در امتحانات نهایی کسب کنید. از طرفی دیگر در کلاس های پایه شیمی دهم و یازدهم، تمام متن کتاب مورد بررسی قرار می گیرد. ضمن اینکه در کنار درس، تست های زیادی هم کار می شود تا با نحوه مطالعه کنکوری و حل تست شیمی هم آشنا شوید. 

کلاس آنلاین شیمی و کلاس های حضوری در شیراز 

اگر پایه شما در درس شیمی قوی نیست؛ نگران نباشید. کلاس آنلاین شیمی یا کلاس های شیمی حضوری به منظور تقویت شما در پایه، می تواند برای شما بسیار کارساز باشد. اگر ساکن شیراز هستید و می خواهید در کلاس های حضوری شیمی کنکور شرکت کنید؛ می توانید در آموزشگاه شیمیا ثبت نام کنید. این آموزشگاه را می توان آموزشگاه تخصصی شیمی دانست که توسط بهترین استاد شیمی اداره می شود. استاد محمد رضایی، موسس و مدرس آموزشگاه شیمیا، با سال ها تجربه و تخصص در برپایی کلاس آنلاین شیمی و کلاس های حضوری در خدمت شماست. در صورتی که ساکن شیراز نیستید و می خواهید در کلاس های آنلاین شیمی پایه و کنکور استاد رضایی شرکت کنید؛ محدودیتی پیش روی شما نیست. بدین ترتیب دیگر جایی برای نگرانی شما در این راستا وجود ندارد. فقط کافیست از طریق تماس تلفنی یا ارتباط از طریق شبکه های اجتماعی با این آموزشگاه، ارتباط بگیرید و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنید.

 

شرکت در کلاس های آنلاین 

تفاوت کلاس آنلاین شیمی آموزشگاه شیمیا با سایر کلاس های آنلاین شیمی

کلاس آنلاین شیمی و کلاس های حضوری در شیراز برای کلیه دانش آموزان در آموزشگاه شیمیا برگزار می شود. کلاس های آنلاین که در این آموزشگاه برای تقویت کلاس های پایه و کنکوری ارائه می گردد؛ با سایر کلاس های شیمی متفاوت است. مهمترین تفاوتی که کلاس های ما با بقیه کلاس های شیمی آنلاین و حضوری دارند؛ در این است که ما متکلم وحده نیستیم. کلاس آنلاین شیمی ارائه شده در شیمیا برخلاف سایر کلاس های آنلاین، به این گونه نیست که فقط مدرس حرف بزند و هنرجو هیچ دخالتی در این راستا نداشته باشد. بنابراین شما با شرکت در کلاس های این مرکز می توانید همزمان سوالات و مشکلات خود را در مورد آن موضوع بپرسید و بلافاصله پاسخ خود را دریافت کنید. جلسات کاملا دو طرفه که با مشارکت داوطلبان و دانش آموزان از یک طرف و مدرس از طرف دیگر برگزار می شود؛ تأثیر بیشتری در یادگیری دارد. به همین جهت شما می توانید در این کلاس ها، نهایت بهره را ببرید.

کلاس های رفع اشکال اختصاصی در قالب کلاس آنلاین شیمی  

در قالب کلاس آنلاین شیمی، کلاس های رفع اشکال نیز به شکل کاملا اختصاصی برگزار می شود. به واقع با ثبت نام در کلاس های آنلاین، می توانید به رفع اشکال های خود بپردازید. بدین ترتیب هم برای نمرات مدرسه و قبولی با بالاترین نمره کلاسی و یا موفقیت در کنکور سراسری با بهترین رتبه، گام مستحکمی برداشته اید. مسلما کسانی که نیاز به کلاس آنلاین شیمی دارند؛ در یک سری از مطالب، اشکالاتی را خواهند داشت. آن ها به منظور برطرف کردن اشکالات خود در این کلاس ها شرکت می کنند. یکی از بهترین کلاس هایی که می توانید برای رفع اشکال در کنار تدریس همزمان استاد و دانش آموز، تجربه کنید؛ شرکت در دوره آموزشگاه شیمیاست. چرا که در این دوره های آموزشی غیر از تدریس شیمی توسط استاد محمد رضایی، چند دستیار اختصاصی برای رفع اشکال هم وجود دارند. بنابراین اگر در کلاس آنلاین شیمی، مشکلی داشتید؛ می توانید سوال خود را برای آن ها بفرستید و پاسخ آن را هم دریافت نمایید.

 

کلاس آنلاین شیمی

استفاده از جزوه های استاندارد و دقیق در کلاس های آنلاین شیمی

در کلاس آنلاین شیمی بهتر است از جزوه های استاندارد و بسیار دقیقی استفاده شده باشد. به همین جهت هم هست که در آموزشگاه شیمیا، استاد محمد رضایی از جزوه شیمی به همراه سوالات شیمی کنکور استاندارد و جامعی بهره می جوید. به گونه ای که هم امتحان نهایی شیمی شما را پوشش می دهد و هم با داشتن تست شیمی، کنکور شما را هم تضمین می کند. در کلاس آنلاین شیمی این آموزشگاه، شما می توانید از جمع بندی شیمی تمامی پایه ها هم نهایت بهره وری را داشته باشید. ضمن اینکه باید یادآور شود که این جزوه ها همه ساله با توجه به کلاس های درسی، به روز می شوند. برای تست های موجود در آن هم پاسخ های تشریحی با فوت و فن های دقیق توضیح داده می شود. کافیست بدون محدودیت مکانی در کلاس آنلاین شیمی آموزشگاه شیمیا شرکت کنید.


0 نظر

ارسال نظر

برای نشر دادن نظرها باید ایمیل وارد شود

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد