img

مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی شیمیا

معرفی مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی شیمیا

 

شروع و ادامه هر مسیر برای رسیدن به هدف ، نیاز به یک نقشه راه و یک راهنمای باتجربه و متخصص دارد . امروزه با توجه به رقابت در تحصیل و موفقیت در کنکور سراسری برای کسب بهترین نتیجه ، وجود یک مشاور حرفه ای و متخصص ضروری می باشد تا با برنامه دقیق و شخصی برای هر داوطلب و هدایت وی ، داوطلب را به بهترین نتیجه ممکن برساند . 

مهندس زرگوش ، مشاور و برنامه ریز تحصیلی شیمیا


موسسه شیمیا با داشتن قوی ترین ، حرفه ای ترین و با سابقه ترین مشاوران و برنامه ریزان تحصیلی ، این افتخار را دارد که به دانش آموزان عزیز از هر کجای کشور و در هر سه رشته تجربی و ریاضی و انسانی در این مسیر یاری رساند. 

مشاوران موسسه شیمیا ، با تجربه و مهارت و تکیه بر نتایج درخشان سال های قبل خود ، با هر دانش آموز به صورت اختصاصی صحبت کرده و پس از بررسی و آنالیز کامل وضعیت داوطلب ، بهترین و دقیق ترین برنامه ریزی تحصیلی را در اختیار وی قرار می دهند. 

همچنین مشاوران شیمیا ، علاوه بر آموزش کامل نحوه مطالعه هر درس ، روش های تست زنی ، زمان بندی و ... ، از هر داوطلب آزمون های مطابق با بودجه بندی مطالعه شده توسط آن داوطلب را برگزار می کنند تا تمام نقاط قوت و ضعف داوطلب مشخص شود و در جهت اصلاح نقاط ضعف ، وی را به طور کامل راهنمایی می کنند.

تیم مشاوران شیمیا ، وضعیت درسی هر داوطلب را به صورت اختصاصی در طول دوره ، به صورت روزانه پیگیری کرده و تا پایان این مسیر در کنار داوطلب می باشند.

همچنین مشاوران شیمیا ، با برگزاری کارگاه ها و سمینارهای دوره ای تحصیلی و روانشناسی  ، تمام اطلاعات لازم در طول دوره را در اختیار داوطلبان عزیز قرار می دهند.

 

جهت دریافت یک جلسه مشاوره رایگان با مشاورین شیمیا ، می توانید با شماره های 09120332422 و 07136290210 تماس بگیرید یا نام و رشته تحصیلی و شماره تماس خود را در سایت شیمیا ، قسمت فرم مشاوره وارد کنید تا مشاورین ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند .

 


0 نظر

ارسال نظر

برای نشر دادن نظرها باید ایمیل وارد شود

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد