img

آشنایی با مهمترین منابع شیمی کنکور و ارائه جزوه شیمی ارائه شده در آموزشگاه شیمیا

اهمیت بسزای درس شیمی در کنکور 1402 تجربی و ریاضی 

شیمی، از مجموعه دروس پراهمیت برای دانش آموزان تجربی و ریاضی است. به همین جهت بهتر است برای موفقیت در کنکور 1402 به فکر استفاده از بهترین منابع شیمی کنکور باشید. چرا که دانش آموزان رشته های تجربی و ریاضی می توانند با زدن تست های درست و بدون اشتباه شیمی، تا حدود زیادی رتبه خود را بهبود و تراز خود را ارتقاء بخشند. همان طور که می دانید؛ شیمی یکی از دروس رتبه ساز کنکوری به شمار می آید که برای دانش آموزان تجربی پس از زیست، دومین درس پراهمیت به شمار می آید. آن ها می توانند با زدن درصد بالایی از شیمی در کنار سایر دروس تخصصی خود در زیرگروه های پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی و شیمی قبول شوند. البته شیمی پس از ریاضی و فیزیک، سومین درس پراهمیت رشته ریاضی هم به شمار می آید. آن ها می توانند در رشته های مهندسی سر صندلی دانشگاه های برتر بنشینند. پس بایستی به فکر استفاده از منابع شیمی کنکور 1402 باشند.

 

بهترین منابع شیمی کنکور

آشنایی با مهمترین منابع شیمی کنکور برای یادگیری بیشتر و مفهومی تر

استفاده از بهترین منابع شیمی کنکور برای یادگیری هر چه بیشتر و مفهومی تر برای کنکور رشته های تجربی و ریاضی، لازم و ضروری است. هر یک از دانش آموزان این رشته ها حتی اگر در درس شیمی، ضعیف و متوسط هم باشند؛ می توانند با مطالعه این منابع، تکرار و تمرین آن ها، بهترین دانشگاه ها را تصاحب کنند. در ادامه به مهمترین این منابع اشاره خواهد شد. بهتر است ابتدا به تفاوت آن ها اشاره شود و سپس بهترین انتخاب را داشته باشید. منابع شیمی کنکور مورد تایید رتبه اولی ها در کنکور سال های پیش تجربی و ریاضی به شرح زیر می باشد:

کتاب های شیمی مبتکران به عنوان یکی از بهترین منابع شیمی کنکور

یکی از بهترین منابع شیمی کنکور در هر پایه ای، کتاب های شیمی مبتکران می باشد. کتاب شیمی دهم مبتکران، شیمی یازدهم مبتکران و شیمی دوازدهم مبتکران از جمله مهمترین کتاب ها به عنوان منبع مهم برای کنکور محسوب می شوند. کتاب های شیمی مبتکران از این جهت توصیه می شوند که هم درسنامه دارند و هم تست های بسیار استاندارد و زیادی داخل آن ها گنجانده شده است. این کتاب ها با پاسخ های تشریحی دقیق سوالات تستی که بسیار عالی عمل کرده اند؛ به موفقیت شما در کنکور کمک می کنند. در صورتی که منابع شیمی کنکور از کتاب های مبتکران باشد؛ شانس زیادی برای قبولی در کنکور خواهید داشت. همان طور که رتبه های برتر کنکوری از این منابع استفاده های بهینه ای به عمل آورده اند. شیوه مطالعه این کتاب ها این گونه است که در ابتدا تست آورده می شود. در کنار آن درسنامه و پاسخ تشریحی تست ها آورده شده است که در نوع خود بسیار عالی است. 

 

شیمی مبتکران

کتاب های شیمی خیلی سبز از دیگر منابع

یکی دیگر از منابع شیمی کنکور که خیلی مورد استفاده قرار می گیرد؛ کتاب های خیلی سبز می باشد. کتاب های خیلی سبز نیز دست کمی از کتاب های مبتکران ندارند. در این کتاب ها نیز درسنامه های خیلی خوبی قرار داده شده است. ضمن اینکه پاسخ تشریحی تست ها نیز به طور کامل در آن ها درج شده است. تنها تفاوت این کتاب ها نسبت به کتاب های مبتکران، حجم کمتر آن هاست. همین جهت هم هست که این کتاب ها بسیار مورد توجه کنکوری ها قرار گرفته است. کتاب های خیلی سبز شیمی معمولا یکی از منابع شیمی کنکور مورد اعتماد دانش آموزان تجربی و ریاضی هستند. با مطالعه کامل این کتاب ها می توان تا حد زیادی قبولی را برای خود تضمین کنید. چون می توانید درصد بالایی از شیمی را در کنکور بزنید که در کنار سایر درس ها به شما در به دست آوردن یک رتبه خوب، کمک می کند. این کتاب ها را رتبه اولی ها هم استفاده کرده اند. 

 

شیمی خیلی سبز

کتاب های شیمی گاج؛ منبعی از منابع شیمی کنکور

کتاب های انتشارات را نیز می توان در دسته بندی منابع شیمی کنکور قرار داد. کتاب های گاج نیز از جمله کتاب های بسیار جامع و کاملی هستند که دانش آموزان می توانند از آن ها استفاده کنند. سوالات شیمی کنکور در این کتاب ها نیز آمده است. البته با استفاده از این کتاب ها شما می توانید شیمی را از پایه یاد بگیرید و خود را برای امتحانات نهایی و کنکور آماده کنید. کتاب های گاج را به دو رنگ طلایی و نقره ای می توانید مورد استفاده قرار دهید. درسنامه های این کتاب ها نیز بسیار کامل هستند. تست های استاندارد و طبقه بندی شده مربوط به بخش های مختلف شیمی در این نوع از انواع منابع شیمی کنکور استفاده شده است. کتاب های گاج مربوط به پایه های مختلف درس شیمی را می توانید در اختیار داشته باشید. تجربه رتبه های برتر کنکوری را هم در این زمینه می بایست مدنظر قرار دهید. 

بنابراین به طور کلی منابع شیمی کنکور زیاد هستند. پس بهتر است بهترین منابع را برای خود خریداری و مورد استفاده قرار دهید. در نظر داشته باشید که هر یک از این منابع که به شکل جامع تری باشند؛ برای شما مفیدتر هستند. 

 

جزوه کامل آموزشگاه شیمیا

جزوه کامل آموزشگاه شیمیا به عنوان کامل ترین منابع شیمی کنکور

همان طور که گفته شد؛ هر یک از منابع شیمی کنکور، می توانند به داوطلبان کنکوری کمک بسزایی کنند. به طور کلی باید در نظر داشت که یک منبع، می بایست کامل باشد. تمامی درسنامه ها را در خود جای دهد و از تست های زیادی هم در آن استفاده شده باشد. چون تست شیمی می تواند یک داوطلب را بیش از پیش برای کنکور آماده کند. در همین راستا استاد محمد رضایی، به عنوان بهترین استاد شیمی، به صورت حضوری و غیر حضوری، کلاس هایی را برای آمادگی در کنکور تجربی و ریاضی تدارک دیده است. وی کلاس ها را از روی جزوه کامل همین آموزشگاه یعنی آموزشگاه شیمیا به داوطلبان کنکوری، پیش می برد. جزوه شیمی که توسط استاد محمد رضایی تهیه و تنظیم شده است؛ بسیار کامل است و دربردارنده تست های بسیار زیاد و درسنامه های کامل است. شما هم می توانید در کلاس آنلاین شیمی استاد محمد رضایی شرکت کنید تا از جزوه و نکات کنکوری آن نهایت استفاده را ببرید. 


0 نظر

ارسال نظر

برای نشر دادن نظرها باید ایمیل وارد شود

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد